Znana, również na polskim rynku, firma zajmująca się nauczaniem drogą internetową, Khan Academy, przemyca w zadaniach skierowanych dla dzieci treści LGTB.
Khan Academy to organizacja non-profit, której misją jest zmiana edukacji w ten sposób, aby każdy niezależnie od miejsca zamieszkania i statusu społecznego mógł zdobywać wiedzę na wysokim poziomie. Aby korzystać z zasobów organizacji wystarczy posiadać dostęp do Internetu. Cel jest szczytny, na stronie domowej akademii znaleźć można niezwykle bogatą ofertę przedmiotów ścisłych takich jak matematyka, medycyna, fizyka, chemia, biologia czy astronomia. Przedmiotów humanistycznych; historii, sztuki, muzyki czy gramatyki. Jak również ekonomii, finansów, a nawet informatyki i programowania.
Portal oferuje całe mnóstwo darmowych zadań, ćwiczeń i filmów z wykładami na wielu poziomach, począwszy od szkoły podstawowej po bardziej zaawansowane, jak na przykład rachunek różniczkowy czy całki.
Okazuje się, że niektóre zadania Khan Academy skierowane do uczniów są nośnikiem ideologii gender. Mimo, że przedmioty takie jak matematyka czy gramatyka, mogłyby się wydawać moralnie obojętne, to jednak właśnie te przedmioty wykorzystuje się do przemycania homoseksualizmu, a tym samym zaszczepiania w umysłach najmłodszych, że gej, lesbijka czy transwestyta to zjawisko jak najbardziej naturalne.
Oto przykład takiego zadania:
Lekcja dotyczy angielskiej gramatyki i odmiany końcówek w rzeczownikach liczby mnogiej. Uczeń proszony jest o wskazanie prawidłowej odpowiedzi, z dwóch możliwych.
„Bretania i Zofia chodzą na lunch ze swoimi __________________ w każdą sobotę”.
Uczeń ma do wyboru dwie odpowiedzi „wifes” albo „wives” pisane raz z błędem, a raz prawidłowo, słowo oznacza „żony”! A więc, zadanie jednoznacznie sugeruje, że dwie kobiety mają swoje żony, a więc są lesbijkami, nie ma mowy o mężach czy chłopakach. Nie wiadomo czy problem tak skonstruowanych zadań dotyczy tylko odbiorców amerykańskich, czy przekłady na język polski również zawierają zadania o podobnym brzmieniu.