Uff, jednak dzieci nie będą namawiane do palenia. Żadnego sklepu z papierosami dla dzieci nie będzie. W lokalu, który wzbudzał w weekend ogromne emocje, będzie centrum informacji o smogu.
Za organizację wydarzenia odpowiedzialna jest stowarzyszenia Miasto Jest Nasze. W miejscu, gdzie miał powstać kontrowersyjny sklep będzie centrum informacji o smogu. „Każdy mieszkaniec będzie mógł się dowiedzieć, jak radzić sobie ze smogiem” – przekonywał Karol Berkowski, rzecznik prasowy Miasto Jest Nasze.
„W Warszawie gdy jest smog, każdy przez tydzień wdycha zawartość paczki papierosów”. Centrum Informacji o Smogu ma być otwarte codziennie przez dwa tygodnie.
Wczoraj informowaliśmy, że SMOK ma być innowacyjną marką papierosów po raz pierwszy w historii skierowanych do młodszych odbiorców. Była to informacja zamieszczona na witrynie internetowej marki.
Prezentowane paczki były kolorowe, zachęcające do kupna. "Czemu możemy sprzedawać SMOKi w Polsce? Mamy swój sekret, ale jak donoszą nam klienci, działa tak, jak powinno działać. A mamie powiedz, że to takie kadzidełka ;-)" Ponadto sprzedawane miały być w atrakcyjnych, promocyjnych cenach poniżej 13 zł.
Wydaje się, że dzięki akcji sporo osób dowie się o szkodliwości smogu. Jednak czy przełoży się to spadek szkodliwego zanieczyszczenia?