WYDARZENIA

IKEA prowadzi opresyjną politykę wobec kobiet! Sprawdź jak!

Chińska IKEA przygotowała spot reklamowy, który nie został pozytywnie odebrany przez odbiorców. Ciekawe, co lewactwo powie na to, skoro sytuację kobiet w Polsce nazywa średniowieczem…

"Jeśli następnym razem nie przyprowadzisz do domu chłopaka, nie nazywaj mnie matką!" – krzyczy w reklamie matka do córki. Grozi także, że się jej wyrzeknie, jeśli nie wyjdzie za mąż. Reakcja Europejczyków musi być taka sama jak dziewczyny w reklamie: szok.

 

Wtedy jednak w drzwiach staje chłopak z kwiatami, uradowani rodzice w ekspresowym tempie przygotowują kolację – nakrycie i meble pochodzą z IKEA i co jakiś czas pojawiają się konkurencyjne ceny. Na koniec rodzice jednym ruchem zamieniają szare ubrania na eleganckie i gdy zasiadają do kolacji, cały dom jest szczęśliwy.

 

Zdziwienie jednak córki w reklamie wyraża coś więcej niż szok ze słów matki. W Chinach kobiety, które nie wyjdą za mąż przed 27 rokiem życia określa się "resztkami kobiet". Są one piętnowane i krytykowane. Zdaniem wielu niezamężność w wieku 30 lat praktycznie przekreśla jakiekolwiek plany życiowe.

 

Zamiast więc zabawnej reklamy wyszło piętnowanie postawy, za którą kobiety i tak już są stygmatyzowane. Internauci nie kryją oburzenia – gdyż jest to dyskryminacja osób samotnych.

 

To nie pierwszy taki przypadek na chińskim rynku. W lipcu za swoje reklamę przepraszał Audi, które porównało samotne kobiety do używanych samochodów.

Źródło: onet.pl/ YouTube

Komentarze

Zobacz także

NOWY ŚMIERCIONOŚNY gatunek KLESZCZA w Polsce! Przywiozła go z NIEMIEC grupa…

Ciągle KŁÓCICIE się o TO SAMO? Jak sobie z tym PORADZIĆ, podpowiada SZWEDZKI pedagog.

M. A.

Szaleństwo multikulti! Okaleczanie kobiet wolnością religijną!

Redakcja malydziennik
Ładuję....