To się nazywa dobroczynność! Znany fast-food odmawiał sprzedaży swoich kanapek i zapraszał do KONKURENCJI

Public Domain
Te dwie, chyba najpopularniejsze, sieci fast-foodowe toczą ze sobą odwieczny bój. Tym razem konkurencja postanowiła jednak wesprzeć sprzedaż rywala. O co chodziło?




Szybko-obsługowe restauracyjki to oczywiście Burger King i McDonald’s. Niemal w każdym kraju możemy obserwować spór między nimi o klienta i próbę zdyskredytowania rywala. Tym razem Burger King odmówił jednak sprzedaży swojej flagowej kanapki, Whoppera.

 

Akcja miała miejsce 10 listopada w całej Argentynie. Obsługa Burger Kinga nie tylko odmawiała sprzedaży Whoppera ale zachęcała, żeby iść do konkurencji. Dla oddanych fanów obu sieci to coś niebywałego, aby zamiast Whoppera zjeść Big Maca.

 

To jednak nie głupi żart, ale chęć promocji firmy i pomocy w akcji charytatywnej. 10 listopada bowiem McDonald’s przeprowadził akcję „McHappy”, w której trakcie dochód ze sprzedaży wszystkich Big Maców przeznaczony został na rzecz dzieci chorych na raka.

 

Burger King przeprowadził w ten sposób sprawną akcję marketingową i wszystko nagrał. Ukrytą kamerą. Oto reakcje klientów:



Autor: mm

Źródło: marketingprzykawie.pl

16:18 29 listopada 2017







Video
Polityka
Cywilizacja
Religia
Opinie