"Wiem co mówię, ojciec miał nas 63" - to nowa kampania promocyjna...

YouTube
Mnóstwo królików, pogodny głos lektora i zachęta do dbania o siebie, aby w przyszłości mieć większą ilość dzieci. To treść nowej kampanii reklamowej.




"Więc jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię - ojciec miał nas 63" - stwierdza lektor krótkiego filmiku zamieszczonego w seriwsie YouTube. Nowa kampania przygotowana jest na zlecenie Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia.

 

Według reklamy króliki są takie radosne, gdyż zdrowo jedzą, dużo się ruszają, nie stresuja się i nie korzystają z używek - dzięki temu mogą liczyć na posiadanie licznego potomstwa. Tym samym Ministerstwo chce zachęcić Polaków do posiadania większej ilości dzieci.

 

"Seksualność jest otoczona różnymi tabu i trudno poruszać się w tym obszarze, tak aby nikogo nie urazić. Nie chcieliśmy robić filmu instruktażowego. Baliśmy się wulgarności. Króliki wydawały się dobrym rozwiązaniem tych dylematów. Jeżeli spot wywoła dyskusję, to dobrze. W ten sposób jest szansa, że temat zostanie dostrzeżony" - mówił Dziennikowi Gazecie Prawnej producent wykonawczy Jakub Kubicki.

 

Gazeta sięga jednak po opinię prof. Jerzego Bralczyka, językoznawcy, który zaznacza, że króliki powiązana są raczej negatywnie z płodnością, nie oznaczają szacunku.

 

Kampania czeka na uzyskanie szerokiego echa, a wtedy dowiemy się, jak przyjmuje ją większość społeczeństwa.



Autor: la

Źródło: wirtualnemedia.pl/ dziennik.pl

16:53 8 listopada 2017







Video
Opinie
Polityka
Cywilizacja
Religia
Opinie