Ministerstwo Zdrowia wyrzuciło w błoto trzy bańki…

Spot o królikach to przykład bardzo źle wydanych trzech milionów złotych. A nawet mocniej to przykład pieniędzy, które zostały wydane na cele sprzeczne z tymi deklarowanymi.




Nie będę pastwił się nad Ministerstwem Zdrowia zbyt mocno. Napiszę tylko tyle: odwoływanie się do królików i mnożenia się jak króliki w promocji dzietności, dowodzić może, że albo autorzy akcji nie znają języka polskiego, stereotypów i mitów z nim związanych albo znają i postanowili zrobić spot, którego celem jest zniechęcenie do posiadania dzieci. Trzeciej możliwości nie ma. Każdy kto ma minimalne pojęcie o polszczyźnie (nie tylko o niej) wie, jak odbierane jest mnożenie się jak króliki i nikt poważny nie sądzi, że można do takiej postawy zachęcić. A jeśli tego nie wie, to - hmm - nie bardzo nadaje się do pracy w PR.

 

Za darmo chciałbym zaś doradzić ministerstwu, co zrobić, by rzeczywiście trzy miliony złotych wydać z sensem. Można na przykład nakręcić serial o rodzinie wielodzietnej. Zabawny, sympatyczny, z fajnymi bohaterami. Materiału w życiu każdej rodziny wielodzietnej jest aż nadto na wieloodcinkowy serial. To bardziej zachęciłoby ludzi do posiadania dzieci, niż głupiutki spot o królikach. 

 

Tomasz P. Terlikowski



Autor: Tomasz P. Terlikowski

Źródło: MalyDziennik.pl

18:52 9 listopada 2017







Video
Opinie
Polityka
Cywilizacja
Religia
Opinie