Cierpisz na BEZSENNOŚĆ? Dowiedz się jak zasypiać krócej niż minutę!

dobrewiadomosci.net
Świetna wiadomość dla osób cierpiących na bezsenność, oto metoda, która umożliwia zaśnięcie w ciągu 57 sekund.




Dr Andrew Weil z Uniwersytetu Harvarda od kilkudziesięciu lat zajmujący się tematyką problemów ze snem stwierdza, że kluczem może być oddychanie. „Oddychanie silnie wpływa na fizjologię i niebezpośrednio wpływa na nastrój. Koncentrując się na samym procesie oddychania i trwając w tym stanie, można wprowadzić się w stan relaksu” – twierdzi. Ćwiczenia oddechowe nie są jednak cenione na Zachodzie – kojarzy je się głównie ze wschodnimi praktykami, takimi jak joga.

 

Weil jest również autorem techniki oddechowej znanej jako ćwiczenie „4-7-8”. Uważa, że może ona pozwolić opanować skutki stresu, które nie pozwalają nam zasnąć.

 

Co zrobić?

 

– Na początek dotknij czubkiem języka górnego dziąsła tuż nad zębami (wszystkie polecenia poniżej wykonuj z językiem w tej pozycji).

 

– Zrób spokojny wdech (niech potrwa cztery sekund).

 

– Wstrzymaj oddech na siedem sekund.

 

– Wydychaj spokojnie powietrze przez osiem sekund.

 

– Powtórz wszystkie te czynności trzy razy

 

Uwaga! Powietrza nabieraj przez nos, wydychaj je przez usta.

 

Czterosekundowy wdech pozwoli i nabrać więcej powietrza, a wraz z nim tak ważnego dla twojego organizmu tlenu. W ciągu siedmiu kolejnych sekund tlen zdąży dotrzeć do krwi. Podczas długiego wydechu pozbędziesz się z ciała większych dawek dwutlenku węgla niż zazwyczaj, kiedy zdenerwowanie sprawia, że twój oddech jest krótki i płytki.

 

Doktor Andrew Weil zaleca, by powtarzać to ćwiczenie, ale nie więcej niż cztery razy. Jak sam zaznacza, metoda może nie dać rezultatów od razu – trzeba trenować, aby zauważyć efekty. Szczególnie istotny jest środkowy etap ćwiczenia, czyli wstrzymywanie oddechu.

 

Czytaj więcej na dobrewiadomości.net.pl

 



Autor: db

Źródło: dobrewiadomosci.net.pl

20:23 10 listopada 2017







Video
Opinie
Polityka
Cywilizacja
Religia
Opinie